ଆଇ.ଟି.ଆଇ, ହୀରାକୁଦ,
କ୍ରମିକ |
କ୍ରମିକ |
ଶାଖା ସମ୍ବଦ୍ଧ |
ସର୍ବମୋଟ ଏକକ ସମ୍ବଦ୍ଧ |
ବାର୍ଷିକ ଅନ୍ତର୍ଗହଣ |
ମୂଲ୍ୟ |
ଆସ୍ଥାନ ସାମର୍ଥ୍ୟ |
1 |
୧ |
ଏମ.ଏମ.ଭି |
୩ (୧+୧+୧) |
୨୪ |
୨୪ |
୭୨ |
2 |
୨ |
ପ୍ରକ୍ରିୟାକରଣ ପ୍ଲାଣ୍ଟ ରକ୍ଷଣାବେକ୍ଷଣ କ୍ଷେତ୍ର(ସି.ଓ.ଇ) |
୬ |
୧୨୦ |
୦ |
୨୪୦ |
3 |
୩ |
ଆଇ.ସି.ଟି.ସି.ଏମ |
୩(୧+୧+୧) |
୨୪ |
୨୪ |
୭୨ |
4 |
୪ |
ଟ୍ରାକ୍ଟର ମେକାନିକ |
୧ |
୨୦ |
୦ |
୨୦ |
5 |
୫ |
ଡିଜେଲ ମେକାନିକ |
୩(୧+୧+୧) |
୭୨ |
୦ |
୭୨ |
6 |
୬ |
ୱେଲ୍ଡର |
୩(୧+୧+୧) |
୬୦ |
୦ |
୬୦ |
7 |
୭ |
କ୍ଷିପ୍ରଲିଖନ ଏବଂ ସଚିବ ସହକାରୀ (ଇଂରାଜୀ) |
୨ (୧+୧) |
୪୮ |
୦ |
୪୮ |
8 |
୮ |
ୱାୟରମ୍ୟାନ |
୬(୨+୨+୨) |
୪୦ |
୪୦ |
୧୨୦ |
9 |
୯ |
ଇଲେକ୍ଟ୍ରିସିଆନ |
୧୨(୪+୪+୪) |
୮୦ |
୮୦ |
୨୪୦ |
10 |
୧୦ |
ଯନ୍ତ୍ର ମେକାନିକ |
୩(୧+୧+୧) |
୨୪ |
୨୪ |
୭୨ |
11 |
୧୧ |
ଫ୍ରିଜ ଏବଂ ଏ.ସି. ମେକାନିକ |
୩(୧+୧+୧) |
୨୪ |
୨୪ |
୭୨ |
12 |
୧୨ |
ମେସିନ ଚାଳକ |
୫(୨+୨+୧) |
୪୦ |
୨୦ |
୧୦୦ |
13 |
୧୩ |
ଟର୍ଣ୍ଣର |
୨ (୧+୧) |
୨୦ |
୦ |
୪୦ |
14 |
୧୪ |
ଫିଟର |
୧୨(୪+୪+୪) |
୮୦ |
୮୦ |
୨୪୦ |
15 |
୧୫ |
ଡ୍ରାଫ୍ଟସ୍ମ୍ୟାନ (ସିଭିଲ) |
୩ (୧+୧+୧) |
୨୪ |
୨୪ |
୭୨ |
16 |
୧୬ |
ଡ୍ରାଫ୍ଟସ୍ମ୍ୟାନ (ମେକାନିକ) |
୩ (୧+୧+୧) |
୨୪ |
୨୪ |
୭୨ |